Co muszę zrobić aby dołączyć do programu?
Wystarczy zarejestrować się na stronie Programu. W ciągu maksymalnie 2 dni roboczych, po weryfikacji nowego uczestnika konto zostanie aktywowane. Obowiązek rejestracji spoczywa również na uczestnikach zakończonego już Programu CK Gift, o ile oczywiście chcą kontynuować zbieranie punktów.
Za jakie produkty naliczane są punkty?
Programem objęte są wszystkie produkty oferowane przez Lindab Sp. z o.o.
Co to znaczy, że faktura została opłacona w terminie ?
Faktura opłacona w terminie, to faktura w przypadku której cała kwota została uiszczona przez Uczestnika Programu i zaksięgowana przez Lindab najpóźniej 3 dni po upływie terminu ważności podanego na tej fakturze.
Transakcje w elektronicznym systemie rozliczeń ELIKSIR mogą potrwać nawet kilka dni kalendarzowych (szczególnie w przypadku weekendów i okresów świątecznych). Istnieje bardzo mała szansa, że należność przelana w ostatnim dniu okresu płatności zostanie w tym samym dniu zaksięgowana w naszym systemie. Aby nie stracić punktów za daną fakturę zachęcamy więc do opłacenia jej 2 dni robocze przed terminem płatności podanym na tej fakturze.
Przykład 1:
11 stycznia 2016 r. uczestnik Programu dokonał ostatniego przelewu bankowego, w pełni regulującego fakturę o numerze FV-01, która ma termin płatności do 31 stycznia 2016 r. Lindab zaksięgował przelew 12 stycznia 2016 r. Wszystkie punkty naliczone za zakupy z faktury FV-01 będą więc ważne od 31 stycznia 2016 r. do 31 lipca 2016 r.
Przykład 2:
28 stycznia 2016 r. uczestnik Programu dokonał ostatniego przelewu bankowego, w pełni regulującego fakturę o numerze FV-02, która ma termin płatności do 28 stycznia 2016 r.. Lindab zaksięgował przelew 1 lutego 2016 r. Punkty za fakturę FV-02 nie zostaną naliczone, ponieważ faktura została zaksięgowana 4 dni po terminie płatności.
Które faktury spełniają warunki programu i jak długo ważne są punkty ?
Punkty ważne są przez 6 miesięcy od dnia terminu płatności faktury opłaconej zgodnie z regulaminem Lindab Profit. Po upływie tego okresu niewykorzystane punkty z danej faktury bezpowrotnie tracą ważność.
Za co naliczane są punkty i kiedy pojawiają się na moim koncie?
Punkty naliczane są za każdą w fakturę opłaconą najpóźniej 3 dni po terminie. Ich naliczanie odbywa się według przelicznika 100 PLN netto = 1 punkt. Aktualizacja stanu punktowego ma miejsce raz na tydzień.
Co muszę zrobić, aby odebrać nagrodę?
Po zalogowaniu się na stronie Programu przy nagrodach, których wartość punktowa jest niższa bądź równa ilości zgromadzonych przez uczestnika Programu punktów, pojawi się odpowiedni przycisk, który należy kliknąć, by rozpocząć proces zamówienia wybranej nagrody. W ciągu 30 dni roboczych nagroda zostanie do dostarczona na nasz koszt.
Jakie formy rozliczeń brane są pod uwagę podczas naliczania punktów?
System uwzględnia transakcje bankowe, płatności gotówkowe i kompensaty.